Re: Nagrywarka DVD-RW

Autor: made_myself <made_myselfWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 23:10:05 MET

>        PRzesadzasz - mozna juz wybierac w DVD a do tego nosnika konwertowane
> sa nawet dosc stare, klasyczne filmy i jest to dostepne w PL w
> wypozyczalniach. Nie tylko holywoodzkie gnioty trafiaja na polki.

No OK. Z tym jestem sie w stanie po czesci zgodzic. Z ambitnymi filmami jest w
Polsce coraz lepiej. Nie jestem zapalonym kinomanem i filmy na DVD to dla mnie
dodatek. Natomiast jezeli chodzi o muzyczne DVD, koncerty, teledyski to w
Polsce jest totalna lipa. Dobrze, ze chociaz 11 promos Massive Attack'u
wyszlo :)

>        To bierze sie odtwarzacz stacjonarny z blokada zdejmowana za pomoca
> kodu z pilota. Bardzo wiele modeli, jesli nie wiekszosc, na to pozwala.
> Producenci mrugaja okiem do klientow "wiecie co z tym robic" bo zgodnie z
> licencjami formatu DVD od konca 2000 r. nie moga sprzedawcac napedow RPC0.

Gdybym uzywal DVD do ogladania filmow na 21 calowym Sony z dzwiekiem stereo
to moze bym i na to poszedl.
Ale przekonaj mnie, zebym wymienil mojego Rotela za kilka tysiecy zlotych,
ktorego uzywam tez do sluchania audio na jakies "quid pro quo" za 700 pln z
Media Markt.
--
Pozdrawiam
made_myself