Re: Monitor SAMSUNG SyncMaster 795MB

Autor: sławek <ratnaj_at_konto.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 20:55:24 MET

Użytkownik "INDYGO29" <Indygo29@vp.pl> napisał w wiadomości
news:cruffj$qeh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witanko :)
> Co sądzicie o monitorze SAMSUNG SyncMaster 795MB ?? Jakieś
doswiadczenia??
> Jak z parametrami?? Mają duże wady ??? A może mają zalety??
> Warto to kupić ??
> Pozdrawiam.

Ja kupilem w sierpniu i jestem bardzo zadowolony.
Ostrosc, parametry, obsluga w porzadku i ten design ....
Jego wada to to, ze ma problemy z geometrią (brak regulacji poziomych
poduszek), ale przegladalem inne w zblizonej cenie i jest to samo. Nie
uswiadczysz super geometrii w monitorach CRT. Ja sie po prostu
przyzwyczailem. Jak masz mozliwosc to testuj w sklepie i wybierz najlepszy.
Pozdr