Re: radeon czy cos innego???

Autor: Andrzej Zbierzchowski <fuckoffspammer_at_tlen.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 20:24:43 MET

Magik napisał(a):

> oki a teraz specjalnie dla mnie po polskiemu :P:P

Wywalenie systemu, niebieski ekran.

> jak poszukac w logach ??:> system to Win xp sp1 dzis instalowany

Start -> Ustawienia -> Panel Sterowania -> Narzędzia Administracyjne ->
Podgląd zdarzeń.

Tam masz informacje o błedach systemowych. Prawdopodobnie któryś
sterownik Ci strzelił - chipset albo karta.

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
"Jak Cię pisza tak Cię widzą