Re: Monitor LCD 17`

Autor: thin-man <danek7_wytnij_to_at_o2.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 16:52:56 MET

w <news:cru6e1$f8c$1@inews.gazeta.pl>
gregor napisał(a):

> Pomyslalem sobie, ze wezme cos tanszego i porownam no i wziolem
> Samsunga 710N ale chce go oddac juz nawet dzis bo jest straszny i
> literki sa tak rozmazane, ze nie wyobrazam sobie takiego monitora
> za 1402 zl. Prosze o porade co mam wziac do testu, porownywalnego
> z Eizo bo nie mam czasu na to by testowac te cholerne berbecie
> typu Samsung ... chce cos tanszego niz Eizo i porownywalnie
> dobrego.

Pamiętaj, że naprawdę ostry obraz uzyskasz tylko przy rozdzielczości
natywnej. Czyli w większości monitorów 17-to calowych 1280x1024. Przy
innych rodzielczościach jakość obrazu rośnie wraz z ceną monitora.
CZasami pomaga też zmiana częstoliwości odświeżania. Przy LCD wystarczy
60Hz.

Pozdrawiam

--
Thin-man
--- Mama says: Stupid is as stupid does! ---