Re: "ukladanie" twardziela

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 16:15:32 MET

"Michal Kawecki" 340urc.cr4.ln@kwinto.prv

> Wystarczy, jak updatujesz swój czytnik. W całości.

Jestem na to zbyt leniwy. :)

> Podmiana tylko jednego dll-la może przynieść kolejne problemy.

Jakie kolejne? :)

Czym Ty mnie straszysz?! Co?!
Może duchowieństwo i cały lud odkupiony miast i wsi
będzie mnie wówczas mocniej gnębić? :) Zakręcą mi
(modlitwami ;) -- sic!) ogrzewanie (mój komputer
boi się zimna) czy może ciepłą wodę do mycia? :)

O jakie Ci problemy chodzi? :)

> I przenieś się z takimi pytaniami na właściwą grupę.

A tu nie potrafisz odpowiedzieć? :)

E. :)