Re: co lepsze=wydajniejsze?

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_nie-trawie-spamu.gmail.com>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 15:21:41 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i piję herbatę, a Stanisław Kępiński
<szydas@szydas.eu.org> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> mam pytanie odnośnie wydajności a dokładnie co będzie lepsze:
> dwuprocesorowy system na opteronach czy dwa osobne systemy na np. amd64
> "zwykłym", przy tych samych zegarach itp. kwestia kosztów jakby na
> drugim planie, chcę wiedzieć na co zbierać kaskę. ew. jakiś link do
> wiarygodnego źródła gdzie coś takiego porównywano.

A do jakich zastosowań? I czy programy, których będziesz na tym używał
dwuprocesorowość wspierają?

--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
Narciarski shorties-fanatyk.