Re: problem z tuszem do HP 920c

Autor: heheh <yourenglishteacher_at_interia.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 15:13:23 MET

Tusz jak myślę nie jest orginalny hp więc nie pozostaje ci nic innego jak
wkładać i wyjmowac tyle razy aż "zaskoczy".Ja tak mam na nowych
nieorginalnych tuszach do hp845c.I za powiedzmy 10 razem jest ok i później
już bez problemu, a czasem za 2 lub 20.Nie widzę innego rozwiązania jeśli
kardridż orginalny hp.

--
Atlon 2500+@3200+, Asus A7N8X-X, FX5200Ultimate, 512RAM, WDCaviar
80gb,CD-RW,CD-R