Re: "ukladanie" twardziela

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 13:57:43 MET

"Michal Kawecki" hustrc.o04.ln@kwinto.prv

> No jak są dobrze literki ustawione, to nie potrzeba nic usuwać. Ale to
> rzadko się zdarza, z reguły wtedy, gdy Windows przed przenosinami nie
> "widział" jeszcze nowego dysku i nie zdążył zapamiętać jego sygnaturki.

Chodzi właśnie o to, że widział, po czym sygnatura została podmieniona. :)

Mam dla Ciebie dwie inne niespodzianki:

 -- WME startujące nie z podstawowej partycji
    bez udziału jakichkolwiek bootmanadzerów
    (może nawet startować z literki innej
    niż C: i oczywiście pracować na innej
    niż C:, choć z WXP pamiętam, że są problemy
    z programami, które chcą instalować się na
    'C:\program Files\..', przez co pozostanie
    to dla mnie ciekawostką nieużyteczną)
 -- OE obsługujące pod WME DeBeiXa większego
    niż 256 MiB :) bez jakichkolwiek problemów
    (kiedyś była o tym mowa, iż pod W9x nie
    jest możliwe wyjście z takowego folderu)

BTW OE -- wiesz może, który to DLL odpowiedzialny
jest za poprawny delimiter? Pytam, bo specjalista
od updatowania (czyli Andrzej P. Woźniak) mi nie
odpowiedział, delimiter chętnie bym poprawił, ale
wszystkiego podmieniać nie mam ochoty. :)

E. :)