[Ratunku] Grafika szwankuje

Autor: sandal <sandal......._at_go2.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 14:04:57 MET

Witam.
Sytuacja jest taka, że chyba pada mi grafika, ale bardzo powoli :-).
1 Chodzi oto, że po formacie i instalacji winme, (wcześniej też był winme),
na
ekranie ciągle mam takie półprzeźroczyste paski (prawie niewidoczne, jeden
jaśniejszy, drugi ciemniejszy) i pokrywają one cały ekran przesuwając się
dość szybko w dół, ale tylko w rozdzielczości 1024x768, w mniejszej paski
znikają.
2 rzecz to nie działają gry, komp się wiesza.
3 rzecz nie działają filmy, mimo instalacji ffdshow, komp się wiesza.
Wyskakuje błąd w module i jakieś tam cyferki :-).

Grafika to nvidia gf2 mx400 64ram (stara, ale działała bezproblemowo).

Procek duron 1GHz, 128 ram DDR, płyta ecs k7vta3.

No i moje pytanie czy te objawy to wynik padania grafiki czy może coś
innego? Jak coś innego to co to może być?

Pozdro Sandal

PS. instalowałem najnowszy directx i sterowniki z nvidii.