Co z 2 ofert: notebook

Autor: Bartosz Kłyk <cini_at_wytnijto.interia.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 13:20:55 MET

Witam,

Nie mam doświadczenia z notebookami więc proszę o pomoc.
Znalazłem dwie interesujące mnie oferty (kompy używane):
- IBM ThinkPad T23, Pentium III 866 MHz, 256MB RAM, 20GB HDD, 14,1" TFT, 6
mies. gwarancji, 1.750 zł netto
- HP&COMPAQ Xe4500 P IV 1,6 GHz, 256 MB DDRAM, 30GB HDD, 15,1" TFT, 12 mies.
gwarancji, 2.350 zł netto.

Czy warto dorzucić te 600 zł (przeżyję, chociaż można wydać na coś innego)
żeby mieć tego HP?
Komp do pracy biurowej, Win XP, Office, księgowość, internet
W HP kusi wyświetlacz (praca w excelu...) i fakt, że jest dużo szybszy.
Z drugiej strony: oba to sprzęt używany, więc najbardziej zależy mi na
bezawaryjności/serwisie i ogólnej jakości, mniej na szybkości.

Poradźcie co wybrać, cieszyłbym się z opinii użytkowników jednego i drugiego
modelu :)

Pozdrawiam

Bartek