Re: do uzytkownikow LG F700B - pytanie

Autor: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <grzbyrzy_at_op.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 11:50:38 MET
Message-ID: <41E25DFE.8060205@op.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik Adrian napisał:
> aha przed monitorkiem mam zamiar spedzac duzo czasu wiec jak jest z dluga
> praca przed kompem i oczami ??
>
>
Jakość obrazu zupełnie niezła, ale są propblemy z zimnymi lutami. Dość
sporo monitorów poszło do serwisu (zimne luty to jak do tej pory jedyne
usterki). Zaletą jest szybka reakcja centralnego serwisu LG. Wysyłam
firmą OPEK na ich koszt i najczęściej monitor jest na 3-4 dzień po
naprawie u mnie w biurze.
G.B.
Received on Mon Jan 10 11:55:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Jan 2005 - 12:51:11 MET