Re: fat32 jaka maksymalna wielkosc pliku?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 11:17:15 MET

news:o2hsrc.2ko.ln@kwinto.prv...

> A myśmy już na ten temat jakieś pół roku temu dyskutowali - miałeś
> sprawdzić, czy to FAT16 czy FAT32, bo menedżer dysków NT4 wyświetla
> jednak tą informację. Ewentualnie odpal systemowe polecenie winmsd.exe
> tam pooglądaj właściwości dysków, a jeśli do systemu masz dostęp tylko
> poprzez telnet - winmsd.exe /a, co spowoduje wygenerowanie pełnego
> raportu z uwzględnieniem m.in. informacji o wielkości klastrów do
> pliku
> NAZWA_HOSTA.txt

No to sprawdziłem na szybko i partycja jest w fat16, co dziwniejsze pod
NT widać, że ma 2GB, a spod fdiska z dyskietki od w98 pokazujue, że ma 6
GB. Hmm... ciekawe jak ci niemcy to zrobili (scandisk sie o nic nie
czepia). Do winmsd nie mam dostępu (to ci od Holtzmy to ustawiali).

Ps. Miło, że ktoś pamięta
Pozdrawiam.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl