Thomson ST330 Neo+ problem (+Laptop Actina)

Autor: Konrad Sobczak <sobczakk_at_ie.pw.edu.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 01:37:25 MET

Czesc
Modem jak w temacie nie chce sie zaintalowac
na komputerze ktorym jest laptop Actiny jakis Celeron 500(niski model,
CD-rom na dodatkowym kabelku, maly wyswietlacz etc). Komputerek ma tylko
jedna zlacze usb. Instalacja wyglada tak ze z plyty neostrady zatrzymuje sie
na instalowaniu modemu i trwa bez konca, natomiast na sterownikach ze strony
Thomsona instalacja przebiega niby do konca, ale jak kaze podlaczyc modem, w
windzie pojawia sie chmurka (Windows XP HE), ze znaleziono nowy sprzet, niby
wykrywa spoko i na koncu chmurka ze wystapil problem i modem moze nie
dzialac prawidlowo (i nie dziala...). Drivery do USB zainstalowane
prawidlowo (standard z XP, ale chipset to jakis intel wiec chyba nie powinno
byc problemow). Ja stawiam ze to klopot z zasilaniem (za duzo pradu z tego
zlacza tego laptopika?), ale nie mam jak tego potwierdzic. Modem zachowuje
sie tak - lewa lampka mignie na czerwono, potem obie na zielono, potem
chwile sie swieca na zielono, potem znowu pierwsza miga na czerwono i tak w
kolko...
Pomozcie cos (to nie moje, tylko kolezanki, cokolwiek zdesperowana juz
dziewczyna jest, ahh, nie musze mowic ze ludzie z tpsa i blekitnej linii to
jej nie pomoga? ;)

Pozdrawiam