Re: stary dysk

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 01:29:29 MET

Tomek napisał(a):
>... nie ma tam mozliwosci zmiany zworek i ustawienie go
> jako slave'a, mastera i tutaj sie pojawia moje pytanie, czy jest jakas
> mozliwosc zeby zmienic takowe ustawienie starego dysku?:)

Jeżeli płyta to obsługuje bez błędów, to dyski ustawione na CS są
widoczne: podłączony na końcu taśmy jest MASTER, a ten w środku SLAWE.
Spróbuj ten dysk potraktować tak jak taki ze zworką ustawioną na CS.
Jeżeli podłączasz z nim na taśmie drugi dysk ze zworkami, to w nim ustaw
zworkę na CS. O "hierarchii" dysków będzie decydować położenie na taśmie.
To teoria - oczywiście nie zawsze się sprawdza ;)
Przy pojedynczym urządzeniu zworkologia nie ma większego znaczenia.

--
pozdrawiam
Sławek