Re: Konsultacje sprzetowe - opinie

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 01:07:57 MET

oizo wrote:

> Składam komputer dla kolezanki.
> Zastosowanie to :
> -pisanie , filmy , internet , i troszeczke gier.
>
> Oto jaki sprzet wybrałem:
> Athlon 64 3000+ BOX 939
> Abit 939 AV-8 VK8T800
> DDR 512MB TwinMos
> HDD Samsung 160GB SATA (mam taki i ładnie smiga i mało sie grzeje)
> [...]

Zakładając wspomniane zastosowania i stały budżet - zdecydowanie
"przyciąłbym" na CPU i mobo (może coś w okolicach Semprona? Byle nie
żaden box tylko cooler Arctica), ew. troszeczkę tańsza karta graf.
(oczywiście z DVI) - a zaoszczedzoną kaskę wrzuciłbym w lepszy panel LCD
np. 19", koniecznie z DVI-D (np. wspomniana Belinea miewa takie modele
juz ~1700 PLN). Koleżanka na pewno będzie wdzięczna, bo lepszy/wiekszy
monitor odczuje na codzień w przeciwieństwie do 64-bit CPU ;-)

Nie oszczedzałbym natomiast na myszy (obowiązkowo optyczna) i
klawiaturze - oba tylko Logitech lub M$ (to sprzęt do pisania).
Wspomnianą drukarkę omijałbym szerokim łukiem - może coś z nowych
Canon'ów (bo taniego HP nie mógłbym polecic z czystym sumieniem)?

> Ujdzie to w tłumie????

Przy drobnych korektach na pewno ;-)

Pozdrawiam