Radeony

Autor: loli <loli_pop_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 00:53:43 MET

Witam.
Posiadam plyte ecs k7s5a z agp 4x. Chcialbym kupic do niej
jakas nowa grafike. Przeczytalem w archiwum, ze najlepszy bylby
radeon 9550 i tu mam pytanie, poniewaz karta moze obslugiwac
predkosci AGP 8x i 4x, to czy posiadajac swoje 4x duzo strace na
predkosci i/lub jakosci? Cena jest dla mnie glownym wyznacznikiem i
moze niewiele gorzej sprawowala by sie karta 8500? Upgrade p. glownej
raczej niemozliwy i jezeli juz to w dalekiej przyszlosci (jak beda zlacza
16x :P ).
pozdrawiam