abit AN7 prosze o pomoc (komatybilne pamieci) pytanie do posiadaczy i nie tylko

Autor: uszki <uszki_at_wywalcos.o2.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 00:02:28 MET

Witam serdecznie grupowiczów!

Czy ktoś z użytkowników (ale też i nie koniecznie) mógłby powiedzieć jakie
pamięci (i co najważniejsze nie drogie) będą dobrze się zgrywały z abitem
AN7?? Kupiłem kingstony ddr400 cl2.5 value ram i niestety nie chcą gadać
przy 400 mgh!! problem z procesorem wykluczylem. Sprawdzałem to prime95 i w
torture test przy maksymalnym obciazaniu pamieci wyskakuje prawie na
poczatku blad :/ przy tym samym tescie tyle ze przy minimalnym obciazaniu
pamieci wszystko gra. Probowalem zwiekszac napiecie (standardowo 2.65
doszedlem do 2.8) zmniejszalem timingi, podwyzszalem napiecie NB i nic dalej
to samo :-(. CHce wymienic je na jakies inne ale nie wiem na jakie konretnie
aby mi poszly przynajmniej na 400 mgh

dzięki serdeczne za zainteresowanie

pozdrawiam

ucho