Re: Wgrywanie biosu

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 23:36:24 MET

Użytkownik "sandal" <sandal.......@go2.pl> napisał w wiadomości
news:crs52o$87h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ponieważ mam problemy z kompem, postanowiłem zmienić bios.
> I tu są schody.
> Na stronie ECS są 2 rodzaje mojej płyty (k7vta3 pcb 6.0, i pcb 8.0).
> W archiwum znalazłem bios do płyty pcb 1.0, itd.
> Jak mam sprawdzić którą mam wersję? Według aida 32 pisze k7vta3 v1, czyli
> 1.0?

Na plycie glownej bedziesz mial napis ktora to wersja PCB, popatrz
dokladnie. Nieraz napis znajduje sie z boku jakiegos zlacza np. PCI

> Co się stanie jak wgram bios od 8.0?

Prawdopodobnie komp nie wystartuje.

> No i jak można skopiować stary bios żeby go odzyskać, jakby coś nie tak
> poszło.

programem do flaszowania przewaznie mozna zrobic backup, ale z ponownym jego
wgraniem moga byc pozniej problemy (w ostatecznosci w serwisie musza
przeprogramowac kosc)

pozdrawiam
Tomek