Re: ram 256 -> 512 warto?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 23:26:41 MET

"Piotr Karwowski" crs9nq$1v3$1@atlantis.news.tpi.pl

> Coś z OS/2 Warp, coś z MacOSa, zamieszać i jest GUI Windows. Longhorn ma
> mieć defaultowo na ten przykład widgety, takie jak są teraz w... MacOS X.

Czytałem, że Bill osobiście :) wydębił od kogoś z szefów ówczesnego
Apple pomysł przy stoliku kawiarnianym, po czym zastosował u siebie
i stanęli obaj przed sądem, który to sąd przyznał rację Billowi, bo
ten jednak wszedł legalnie w posiadanie tegoż pomysłu.

Jak wiadomo -- dziś tak zwani wszyscy ;) mają jakieś okiennice. ;)

E. :)