Konfiguracja protokołów TCP/IP

Autor: erjot <erjot49_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 22:29:05 MET

Witam.
Proszę o pomoc w konfiguracji protokołów TCP/IP .
Chodzi o połąaczenie dwóch komp. (win98se),wraz z udostępnieniem
internetu.Jestem podłaczony do Dialogu /zmienne ip/.Miałem już wszystko
OK,ale po dwóch dniach "klient" nie widział "hosta".Ustawiłem wszystkie
parametry na kartach i sie wszystko popsuło.Mam zainstalowaną kartę sieciową
Realtek 8139 i modem CDI+ na USB.
Proszę o podani wpisów w protokołach TCP/IP na komp.
udostępniającym "host".Dla ułatwiena pisania podaję tabelki.
      HOST

Prot TCP/IP - karta dial-up

IP ...
WINS ...
BRMA ...
DNS ...

Prot TCP/IP - Karta Realtek 8139
IP ...
WINS ...
BRAMA...
DNS ...

Prot TCP/IP -Udostępnianie połączenia internetowego
IP ...
WINS ...
BRAMA...
DNS ...

Pozostałe protokoły powinny być chyba puste /zupełnie inaczej wyglądają/

    KLIENT

Prot. TCP/IP -karta dial-up

  IP ...
 WINS...
BRAMA...
  DNS...

Prot. TCP/IP Realtek 8139

   IP ...
  WINS...
 BRAMA...
   DNS...

Na obydwóch komp. są karty Realtek 8139.Nowo zainstalowane Win98se.Kabel -
skrętka /z przeplotem 100% sprawny/.

Z góry dziękuję za pomoc.