Re: LCD i gry

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 19:17:31 MET
Message-ID: <2005010918172900@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

xEM wrote:
> Jedna rzecz mnie zastanawia odnośnie monitorów LCD (nie mam jeszcze
> takowego) - skoro najlepszy obraz i właściwie jedyny, na którym warto
> pracować to rozdzielczość nominalna panelu, to żeby odpalić grę w
> miarę przyzwoicie na średniej szybkości sprzęcie, ta rodzielczość w
> grze musi być zmniejszana (jaki komp wydoli przy nowszej grze 3D na
> 1280x1024) i wtedy obraz traci wiele (w porównaniu z CRT) ? Mam rację
> ?

Nie.

W grach ostrość obrazu nie gra takiej roli, a czasem wręcz
przeciwnie: rozmycie powoduje, że obraz (który jest w końcu
reprezentacją jakiegoś otoczenia, a nie kontrastowym tekstem
czy rysunkiem) staje się bardziej "miękki" i lepiej wygładzony.

W grach nie ma się zatem co przejmować pracą w obniżonej
rozdzielczości.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol@magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.grush.one.pl/              |
\................... ftp://ftp.grush.one.pl/ ............../
Received on Sun Jan 9 19:20:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 09 Jan 2005 - 19:51:10 MET