Re: ram 256 -> 512 warto?

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 17:35:01 MET

bezrobotny wrote:
> czy warto dołożyć pamięć do win xp + sp2
> (zmiana z 256 M na 512)?
> lubię używać 10 programów naraz... jest sens
> w takiej operacji?
Z ta pamiecia jest bardzo dziwnie ;-)
na moim starym celeronie 400MHz na poczatku mialem 64MB i caly czas
mialem wykorzystanie pamieci 100% (win98se) dolozylem 64MB nic sie nie
zmienilo dopiero jak dolozylem 128MB (razem 256MB) poczulem roznice ale
nie az tak wielka jak tu niektorzy opisuja ;-)
teraz przy celeronie D320 512MB wykorzystanie pamieci jest zazwyczaj
ponizej 50% max do 70%
Czy oznacza to ze te 30% jest niepotrzebne?
jedynie Prime95 potrafi wykorzystac 100% co ciekawe po wyjsciu z Prime
pokazuje mi ze zajete 30% (czyli mniej niz normalnie!) i utrzymuje sie
caly czas na tym poziomie?

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660