Re: Konfiguracja pliku wymiany

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 16:39:52 MET

"[B7] Yarii" crr2fd$ote$1@atlantis.news.tpi.pl

> możesz coś więcej o tym opowiedzieć? dać linka, pokierować w które drzwi?

Oczywiście, słowa kluczowe do googli: stronicowanie, pamięć wirtualna, swap, PDP, VAX. :)

W PeCetowatych komputerach jest to stosowane bodajże od procesora 80286. :)
Dokładniej -- to takowe dopalacze mają tam miejsce, bo niekoniecznie jest to
już wówczas (a chyba jest to połowa lat osiemdziesiątych, gdy wkracza dumne
80286) wykorzystywane w PeCetach.

E. :)