Re: Konsultacje sprzetowe - opinie

Autor: Dariusz <darekzal_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 16:44:07 MET

oizo <oizo{spam}@autograf.pl> napisał(a):

> Składam komputer dla kolezanki.
> Zastosowanie to :
> -pisanie , filmy , internet , i troszeczke gier.
>
> Oto jaki sprzet wybrałem:
> Athlon 64 3000+ BOX 939
> Abit 939 AV-8 VK8T800
> DDR 512MB TwinMos
> HDD Samsung 160GB SATA (mam taki i ładnie smiga i mało sie grzeje)
> Gigabyte 9600Pro 128DDR DVI
> DVD-RW Lite-on 1653 16/12
> Belinea LCD 15" 101536
> Obudowa ModeCom BlueSky(350GTF)
> Klawiatura Logitech
> Myszka A4Tech
> [...]
   Mysz może raczej też optyczna Logitecha ( osobiste doświadczenia ), zamiast
floppa Pen Driva, różnica w cenie między 15 a 17 LCD to ok. 200 zł,( ja bym
zdjął z karty graficznej jeśli budżet jest z limitem ). MOBO MSI K8T Neo2-F na
tym samym chisecie jest o 100 tańsza. Zamiast Epsona drukarkę Canon Pixma
IP1000( również osobista preferncja ).Do Simsów to straszna maszyna :)
  Pzdr
  Dariusz