Logitech X-530 vs. Creative Inspire P5800 (Prawda czy falsz) ? Co lepsze, ale obiektywnie ?!

Autor: BSR <basior_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 15:27:38 MET

witam, zastanawiam sie nad ktoryms z zestawow powyzej,
czytam i czytam i sa tak rozne opinie ile opiniodawcow
slyszalem ze o basie w P5800, ze jest silny dobry i w ogole super, ale
tez slyszalem ze jest jakis plastikowy
o basie w X-530 slyszalem ze jest duzo slabszy od P5800 i pierdzi przy
mocniejszej muzie

czy to prawda, ze w X-530 jest straszny szum ?
ponoc sa bardzo dobrze wykonane i maja duzo lepsza jakosc dzwieku od
P5800

P5800 ma ponoc gorsza jakosc dzwieku i wydaje plastikowe dzwieki i
jest dobry ale tylko do gier, a do muzyki lepszy jest X-530

w koncu ktory lepiej gra ? bo ponoc X-530 jest dwudrozny a P5800 jest
jednodrozny - to chyba wazne cecha

zalezy mi na obiektywnej ocenie, wg ktorej bede mogl wybrac zestaw do
filmow i do muzyki

jezeli chodzi o cene to Creative jest duzo tanszy 228zl, a Logitech
285 - naprawde nie chce doplacac, chce tani dobry zestaw wiem ze THX
jest o niebo lepszy, ale chce wybrac sposrod tych dwoch
jezeli Logitech jest lepszy to czy oplaca sie doplacic ?

dzieki za wszelkie odpowiedzi
sorki jezeli uznacie to za NTG, ale innej grupy nie widze w tym
klimacie