Dziwna sprawa - Pioneer

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 14:55:51 MET

Hmm po przejrzeniu specyfikacji dokładnej Pioneera 109 i NEC'a 3520 chyba
jednak bardziej przekonałem się do Pioneera i pewnie poczekam do końca
stycznia na jego zakup(wg cdrinfo mają się wtedy pokazać w Polsce)

Ale sprawa jest innego typu - ponieważ posiadam srebrną obudowę i chciałem
aby nagrywarka mi współgrała z jej kolorem sprawdzałem NEC'a i Pioneera pod
kątem kolorystyki - w obu przypadkach producenci oferują srebrne /białe /
czarne kolory, ale jedna rzecz mnie bardzo zdziwiła - mianowicie
odwiedzając stronę Pioneera (
http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_17573091_138950237,00.html) i
powiększając obrazek zauważyłem, że ta nagrywarka totalnie rózni się
wyglądem od oferowanych wersji OEM np w komputroniku (napis Pioneer na
panelu czołowym przycisk całkowiecie inny i LEDy)
I teraz jest pytanie - czy np ten model wygląda tak z racji tego, że jest to
najnowszy w ofercie czy też może Komputronik np sprzedając model 108 - który
nie ma żadnych napisów i ma wogóle wygląd taki dosyć ubogi ) - specjalnie
sprowadza takie wersje bo są one tańsze ? a może chodzi tu o to, że wersja
pokazana na stronie to nie jest OEM czy wg was ten nowy 109 będzie tak
wyglądał jako retail czy jako OEM też i jak to jest, że w komputroniku te
modele są jakieś takie dziwne - myślicie, że zaoferują taki sam jak na
stronie Pioneera a może to jest wersja np na rynek zachodni ??
Bardzo będę wdzięczny za wszelkie opinie i sugestie
I jeszcze jedno czy jest sens trzymać 2 napędy tzn i DVD RW i zwykłe DVD czy
tylko DVD RW ( a jeśli jest to co wybrać w tej chwili z DVD - myślę albo o
Toshibie albo o Asusie )

THX z góry