Re: Tykanie w komputerze

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 14:02:20 MET

> A jest jakiś dobry program do SMARTA (chodzi mi o wyświetlanie tych danych i
> oczywiście alarm :) )

W tej chwili nie korzystam z takiego programu, czasami sprawdzam parametry
np. w programie Everest. Na drugim kompie coś tam mam, jakiś starszy ale
nawet nazwy nie pamiętam, niezbyt często uruchamiam. Może ktoś z
czytających te posty dorzuci jakąś nazwę dobrego programu, bo jest ich dużo
i nie mam czasu ich szukać i testować. Pewnie też skorzystam z jakiegoś
fajnego :)