Re: Sony Vaio

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 12:47:37 MET

Proces Tomek <tomaszstolz@xl.wp.pl> zwrócił błąd:
> Co sądzicie o laptopach Sony Vaio?

Ja je lubię, ale Sony wypuszcza zarówno dobry sprzęt jak i badziewia.
Zresztą wystarczy popatrzeć na ofertę - mają od malutkich wielkości
notatników do cegłówek dobrych do samoobrony, tego się nie da zrobić w
jednej czy dwóch fabrykach. :) IMHO bez testów i opisu użytkowników nie
warto ryzykować. Bez testów to wziąłbym IBM, ale testy akurat tego są
łatwo dostępne.

> Jakie doświadczenia z pracy na nich?

Mam dobre. Ale jesli chodzi o to czy są bezawaryjne to nie, nie są.
Łatwo je rozkręcić z reguły (te większe przynajmniej) i samemu coś
grzebnąć, jak się wie gdzie.

> I jak wygląda serwis w polsce jeśli już coś siądzie?

Nijak. Co prawda mam info jeszcze z ubiegłego roku, ale pewnie nic się
nie zmieniło. Sony ich nie dystrybuuje, więc serwis zależy od
dystrybutora (gdzie kupujesz?), i jeśli trzeba coś naprawdę zrobić to
sprzęt jest wysyłany za granicę.

> Właśnie przymierzam się do zakupu..
Jaki modelik jeśli już się zdecydowałeś?

Pozdro,

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8