Re: Notebook -czas pomiedzy kolejnym wlaczniem urzadzenia

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 11:34:36 MET

Dalej nie wiemy co to za procesor ;) czy Mobile czy Desktop...
JA w swoim IBM Thinkpadzie mam poustawiane wszystkie możliwe programy
oszczędnościowe (np na zamknięcie klapki laptopa mam wstrzymanie systemu...
czasem zdarza się że po otwarciu muszę chwilę poczekać (max 30 sekund) zanim
matryca coś wyświetli z tym że to raczej problem systemu Win2000 niż samego
laptopa...