Restartujący się laptop

Autor: Pirate <pirate85.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 07:11:38 MET

cze!

Mam pytanie odnośnie laptopa, mam laptopa Actiny Celeron 2.0 Ghz 256 RAMu,
HDD 30 GB i jest mały problem kiedy go wlaczylem musiałem podlaczyc zasilacz
bo bateria jest padnieta chodzil przez godzine i bylo ok ale w pewnym
momencie zgasl wlaczylem go od nowa w czasie ladowania windowsa znow zgasl i
tak sie dzieje non stop dopoki nie poczekam chwili i dopiero go wlacze ale
tez za ok 10 minut wylaczy sie.

Wyciagnalem baterie i puscilem na samym zasilaczu chodzil spokojnie 4h i
pozniej zaczelo sie to samo, restarty co chwile czy ktos wie co moze byc czy
poprostu kupilem wadliwego laptopa ?.

pozdrawiam,
/Pirate