Stuka dysk

Autor: Kaja <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 02:20:19 MET

Jakiś czas temu zaczął pykać dysk w komputerze IBM PentiumII.
Stuka przed wyłączeniem komputera (na ogół 9 razy). Czasami jak czytam
grupy dyskusyjne potrafi pyknąć i zaraz poruszam myszką, bo mam
wrażenie,jakby to było coś z usypianiem komputera i łudzę się nadzieją, że
tylko w Biosie coś źle ustawiłam. Czy może mi ktoś podać jak ustwić Bios,
żeby nie usypiał i zarazem tak jak do tej pory wyłączał się sam, po
kliknięciu na Start/Zamknij?
Ktoś mi powiedział, że dysk to już mi pada i nic się na to nie poradzi :-(

Pozdrawiam,

--
Kaja