Re: Graf do gier

Autor: Piotr Karwowski <piotrkarwowskiWYTNIJ_at_WYTNIJspymac.com>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 01:26:39 MET

"mama_muminka" <netaga@op.pl> wrote in message
news:crpqbu$ikf$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...]
> Przepraszam bardzo!! Ja mam tą "grafę" i śmigam na HL2 (co prawda na
> ustawieniach medium).
> Trochę szacunku dla poczciwej i wydajnej (w swoim czasie) katry!!
> Pzdr

Szacunek straciłem dawno temu, gdy zacząłem dużo pisać i czytać na
komputerze. A potem porównałem z Matroxem (stareńkim, bo G200) i
Radeonem 9550 (czy 9200 choćby). Zaznaczam, że cały czas mam w nosie
akcelerecję, mówię o 2D. Kurde, wolałbym już Herculesa i bursztynowy
monitor.
pk

--
a very intelligent turtle