Re: Konfiguracja pliku wymiany

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 00:41:48 MET

"Calme" crp907$r70$1@atlantis.news.tpi.pl

> Użytkownik "[B7] Yarii" <yarii@wp.pl> napisał w wiadomości

> oczywiście, że nie ale bliżej mu z tym tematem na tamtą grupę niż tą

Pozwoliłem sobie przenieść Twoją wypowiedź na zaszczytniejsze ;) miejsce. :)

No właśnie nie masz racji, bo to sprzętowe rozwiązanie, :)
choć nie każdy ;) o tym wie. :) Kiedyś mi nawet tłumaczono,
że programowe swapy lepiej działają. :) Prawda jest taka,
że bez sprzętowego dopalania ;) nie miałoby to sensu, :)
bo działałoby zbyt wolno -- tak wolno, że nie dałoby się
z tym pracować. :)

E. :)