Re: Konfiguracja pliku wymiany

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 00:21:51 MET

"Sander" crohse.2qk.9@Hobby.od.19.lat

> Gdybym miał problemy, to bym włączył.

No tak. :)

> A to że Photoshop przy otwieraniu mnie informuje, że może mieć
> za mało RAM'u to wiadomo, ale nie zanotowałem problemów.

Ja używam Corela. I ten Corel nie informuje, ale zakłada
swego swapa, co skutkuje straszliwie wolnym działaniem. :)

> A mianowicie, jak to działa ?

A poczytaj sobie. :) Jest to osiągnięcie sięgające swą pamięcią :)
lat chyba sześćdziesiątych, :) ale nadal doskonałe. :) Oczywiście
niedokładnie to pracuje teraz jak kiedyś, ale nadal jest to
doskonałe osiągnięcie. :) (o ile na PeCecie cokolwiek jest
doskonałe)

> Bo to, że nie mieli mi niepotrzebnie HDD to wiadomo.

Można poprosić, aby nie mieliło bez potrzeby -- zapytaj
Piotra Palusińskiego, jeśli Ci zależy, to się dowiesz jak. :)
(chyba, że wiesz)

Wbrew pozorom, czasami nawet 1 GB to mało. :):):)
A swap działa niepomiernie szybciej od programowych
,,wirtualnych pamięci", które czasami są tworzone,
gdy brakuje prawdziwego swapu. :)

Dysk od tego się [praktycznie] nie zużywa szybciej. :)
I czasu to [praktycznie] niepotrzebnie nie zużywa. :)

W wyjątkowych sytuacjach zmniejsza to prawdopodobieństwo
,,pokłócenia" ;) się ze sobą w RAMie źle zbudowanych/napisanych
programów. :)

E. :)