Re: Przewód Ethernet - ile żył jest konieczna 4 czy 8 ?????

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 00:22:19 MET

> a jaka długośc kabla?

U mnie też działa na pełne 100 Mbit przy długości kabla ok. 130 m (po 70 gr
na hurtowni elektrycznej, UTP-5 bez ekranu) - przekopane m.in. przez 2
ogrody sąsiadów. Do tego sąsiad wycinał drzewo i trochę nam uszkodził
przewód przecinając 3 żyły (akurat te na których były spięte switch i
router) i po przepięciu wtyczek na te nie przerwane przewody mamy dalej
pełne 100 Mbit (transfery ok. 10 MB/sek przy wyłączonym firewallu).