Re: Wyzwanie dla najlepszych specow :)

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 22:17:33 MET

Dnia Sat, 8 Jan 2005 16:28:30 +0100, Mr B napisał(a):

> Czy moze byc np. cos takiego:
> http://www.gral.pl/podzespoly/index_opis.php?id=4128&kodpodgr=&grp=wentylatory&znj=&prd=&pdgr=&aaa=1
> [ GlacialTech Igloo 2420 ]

Ten wentyl, który podałeś nie ma regulacji obrotów w zależności od
temperatury, a naprawdę warto to mieć. Jak procesor jest nagrzany normalnie
(czyli ok 50 st C) to wiatrak mój będzie miał jakieś 1500-2000 obrotów
czyli będzie niesłyszalny, a Twój będzie miał wtedy stałe obroty, czyli
2800.
Ale w sumie możesz go kupić bo 26dB to też nie dużo. Ja bym wybrał Arctica
- wentyl sprawdzony i polecany przez bardzo dużo osób.

--
AthloN XP 2400+ (2.0@2.4), Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,