Re: Asus P2B-D + 2xPIII750

Autor: Marek Pajak <marekp_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 19:50:25 MET

geos wrote:
> jaki revision plyty i jaki bios?
rev: 1.06 (tak jest nadrukowane na płycie gł.)
bios 1014.001 najnowszy ściągnięty ze strony Asusa

Myślę, że istotny jest fakt, że _pojedynczy_ procesor jest prawidłowo
rozpoznawany i działa. Więc IMHO płyta go "wspiera". Komputer nie
startuje przy _dwóch_ procesorach umieszczonych jednocześnie.
Nie sądzę taż by była to kwestia zasilania - zasilacz ma 350W a testy
robię przy odłączonych wszystkich napędach.
BTW: Przy obecnej konfiguracji (2xPII 350) komputer dział _bardzo_
stabilnie. (dlatego chcę przy nim pozostać).

> uzywam modowanej plyty p2b-d i wiele pomocnych informacji dodtalem od
> ludzi z alt.comp.periphs.mainboard.asus. polecam szczegolnie posty
> goscia "Paul" oraz "P2B" autora wielu modow tej plyty.
No to idę tam...

Pozdrawiam
Marek