Re: LCD i gry

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 16:05:46 MET

xEM wrote:

> Jedna rzecz mnie zastanawia odnośnie monitorów LCD (nie mam jeszcze
> takowego) - skoro najlepszy obraz i właściwie jedyny, na którym warto
> pracować to rozdzielczość nominalna panelu, to żeby odpalić grę w
> miarę przyzwoicie na średniej szybkości sprzęcie, ta rodzielczość w
> grze musi być zmniejszana (jaki komp wydoli przy nowszej grze 3D na
> 1280x1024) i wtedy obraz traci wiele (w porównaniu z CRT) ? Mam rację
> ?

Z moich skromnych doświadczeń wynika (panel 18" na matrycy IPS z natywną
oczywiście 1280x1024) że nie jest az tak dramatycznie z tym
interpolowaniem w dół przy gierkach ;-) Zależy to pewnie odrobinkę od
rodzaju sprzętu, wielkości plamki, może nawet samych gierek
(szczegółowość ustawień detali graficznych itp.). Rezultat -
przynajmniej z mojego punktu widzenia jest na ogół zadowalający - z tym
że nie gram az tak dużo ;-)

Pozdrawiam