Re: Dla idiotów czy nie?

Autor: Nathan <nbqx_at_o2.pl.USUN.TO>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 15:58:37 MET

Michal Bien napisał(a):
> [...]
[ciach]

> strzepic jezyka, natomiast co do pytanie postawionego wyzej - tez w
> pierwszech chwili sie zdziwilem co to za marketingowy belkot. Na moje to po
> prostu oznacza dwa wolne molexy. Zasilacz jest z najnizszej polki wiec ma w
> sumie 4 molexy, w konfigu jest HDD i DVDRW wiec 2 sa wolne.A co do PFC -
> zasilacz ma pasywne PFC [bo AFAIK zgodnie z obecnymi normami zaklocen EM w
> UE kazdy nowo sprzedawany musi - zadna laska] wiec jakis marketoid w MM
> wymyslil sobie ze super bajerancko wygladac bedzie "zlacze PFC".

Pomijam sens kupowania sprzetu typu komputer w MM i tym podobnych
miejscach, a pytanie zadalem po przegladnieciu kilkunastu odpowiedzi - z
czystej przekory. Jak dobrze napisales - nikt tego nie zauwazyl.
Ciekawostka dla mnie byla jedna ze swiatecznych gazetek MM,
gdzie napisano drobnym druczkien "zastrzega sie prawo do pomylek w
druku". A zestawy byly calkiem calkiem, w stosunku do ceny.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,