Re: glosnosc boxowego amd

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 15:46:43 MET

On Sat, 08 Jan 2005 14:43:42 +0100, JFK <skrzynkanaSPAM@gmail.com> wrote:

> Zastanawialem sie wlansie na takim miedziano aluminiowym
> bo cenowo wychodzi podobnie no ale wlansie nie wiem jak wyglada sprawa
> glosnosci. Bo musi wypadac wyraznie na korzysc pentagrama skoro mam
> zrezygnowac z dlugiej gwarancji amd
> pozdrawiam

Z tego co pamietam one - freezoney - maja regulator predkosci. Na pewno
jak zwolnisz go do 2k-2,5k obrotow bedzie ciszej niz box. I temperatura
tez bedzie nizsza. Tylko zaloz go dobrze, uzyj pasty srebrnej i juz.

PS: ja sam skladalem niedawno komputer i zrezygnowalem z boxa na korzysc
wlasnie freezone'a. Sam w swoim PC rowniez go mam - tego calego
miedzianego, ale stary model QC80 - i jestem zadowolony.

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl