Re: Wyzwanie dla najlepszych specow :)

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 13:16:23 MET

Dnia Sat, 8 Jan 2005 12:48:13 +0100, Mr B napisał(a):

> Witam,
>
> Podsumowujac, po uwzglednieniu wszystkich uwag, nie tylko na tej grupue,
> wychodzi mi nastepujaca konfiguracja:
>
> 1. Monitor Samsung 17" 793DF - 508
> 2. A4Tech Opto 418 - 45
> 3. Klawiatura Standard - 19
> 4. Obudowa ModeCom Fine I (biała) - 164
> 5. LiteOn SOHR-5238S x52/x32/x52 - 108
> 6. Procesor AMD Sempron 2200+ BOX - 209
> 7. DDR-SDRAM DIMM DDR400 256MB - 129
> 8. Płyta główna ASRock K7VT4A+ - 128
> 9. HDD Seagate Barracuda 7200.7 80GB, ATA/100, 2MB cache - 225
> 10. Radeon 9550 Sapphire 128MB DDR, TV&DVI - 255

> [...]

no to jak możesz dorzucic te 2 stówki to super, konfiguracja lepsza od
ostatniej,a przynajmniej pozbawiona najsłabszych punktów

> O czyms zapomnialem?

hmmm, namawiałbym Cię chyba do zakupu procesora w wersji OEM, a za różnicę
w cenie dokup osobno wentylator Arctica, np. taki
http://tinyurl.com/5hfok
lub
http://tinyurl.com/6z2tb

Wentylatory boxowe są często szybkoobrotowe czyli głosne, a te które Ci
podałem działają bardzo cicho, wręcz niesłyszalnie. No chyba, że
wentylatory boxowe dają już lepsze niż kiedyś. Nie wiem jak jest teraz,
więc niech się jeszcze wypowiedzą inni w tej kwestii.

> Coz, najwidoczniej komputera na minimalnym, przywiotym poziomie nie da sie
> kupic za 1500-1600 PLN. Przyjdzie mi zatem jeszcze troche poczekac, bo z
> drugiej strony - szmelcu nie ma co kupowac, potem wiecej nerwow, niz to
> warto. :)

Poczekaj, bo na pewno warto, za 2-3 miesiące może się okazać, że coś mocno
potanieje i wyjdzie jeszcze lepiej w tej cenie

--
AthloN XP 2400+ (2.0@2.4), Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,