Re: czy potrzebuje wiecej ramu ?

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 13:09:34 MET

Użytkownik "WindowsMen" <kuri@op.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2005.01.08.10.37.00.427079@op.pl...

> Hmm to ciekawe co piszesz... Chcesz mi powiedzieć, ze jak ja jade na
> Mandrake lub XP no przesiadki z 128 na 512 MB RAM-u nie zauważę!?
> pozdrawiam

Zle mnie zrozumiales. Jasne, ze odczujesz.
Wszystko zalezy do czego i jak uzywasz komputera. Kolega, o ktorym pisalem,
naprawde nie widzi potrzeby zeby zwiekszyc sobie ilosc ramu. Do jego
zastosowan w zupelnosci wystarczy 128 mb - Outlook w tle - do tego albo IE,
albo Word, albo Excel. Nigdy nie ma wlaczonych wiecej niz 3 programow. Przy
dobrze skonfigurowanym kopie to mu wystarcza.
Ja mam teraz 256 (musialem na pare dnie odstapic 256 mb) i spodziewalem sie
znacznego spadku wydajnosci. Spadek jest, ale nie znaczny. Czuc, ze wszystko
trwa dluzej, ale nie jest to DUZO dluzej, tylko cos co trwalo powiedzmy 10
sekund teraz trwa 12-14.
Wszystkie kompy o ktorych pisze maja nowe dyski 7200 z 8mb cachem. Wiec moze
to sprawia tez, ze mielenie po dysku nie jest uciazliwe.

pozdrawiam
jahu