Armada 1700 - problem z matryca

Autor: Tomek Grabowski <tgrabows_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 12:51:51 MET

Witam,
mam laptopa Comapaq'a - Armada 1700 (model z matryca 13,7). Od 2 lat czasu mam
klopot z matryca. Co jakis czas (ostatnio bardzo czesto) matryca zmienia kolory.
Zwykle obraz robi sie rozowy ale czasem tez bialy (ostatnio nawet szary :)).
Kolory te zmieniaja sie czasem pasami (po kilkanasie linii) a czasem od rogu
obraz "zalewa mi krew" :) :)
W czasie tych efektow komputer pracuje normalnie a na matrycy obraz jest
"zawieszony". Pomagalo zwykle jednokrotne wcisniecie mikroprzelacznika
wylaczajacego matryce - tego, ktory podczas zamykania laptopa ja wylacza.
Teraz musze wcisnac go kilkukrotnie zanim obraz wroci do porzadku.

Efekty te wystepuja rownie czesto przy zimnym sprzecie jak po kilku godzinach
pracy laptopa na kolanach.

Rozbieralem laptopa, podociskalem przewody laczace matryce z plyta glowna ale to
nie pomoglo :(

Mieliscie kiedys taki przypadek ? Co bylo jego powodem ? Matryca ? Inwerter ?
Plyta glowna ?

pozdrawiam
Tomek Grabowski