Re: Procesor AMD - pytanie

Autor: adam <adam_at_gazeta.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 12:41:51 MET

Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:croc9c$qlc$1@news.onet.pl...
> Dnia Sat, 8 Jan 2005 10:11:58 +0100, adam naskrobał(a):

> Dziwnie dobre ceny - jak kupisz daj znać jak przebiegła transakcja. Fajnie
> że można w ciągu 3 miesięcy odstąpić od umowy. :)
>

> --
> United Devices Cancer Research Project
> www.grid.org
> lobo_(małpa)autograf.pl

Hahaha,
Nie skupiłeś się nad moim zapytaniem ale nad szokującą dysproporcją cenową
między sklepami pc projekt a komputronik:-)
Dodam, że zbliżone cenę (615 zł) do pc projekt posiada również
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=1423&katid=1&grupa=209
Ja nie będę kupować i składać, zlecam to zaprzyjaźnionej firmie. Chcę tylko
poszerzyć sobie informację w tym temacie i zastanawiam się co bym chciał i
ile muszę (orientacyjnie) przeznaczyć kasy.

P.S.
Zwróć uwagę na spadek kursu dolara, który nie wymusił spadku cenowego u nas.
Myślę, że święta były tego powodem. Natomiast firmy mobilne ( na pewno nie
komputronik - widać to po propozycji cenowej) już schodzą z cenami,
zwłaszcza po informacjach o nowościach, również zapowiadanych na koniec
lutego obniżce cen przez Intela np. na Celerony D.

To tylko taka mała dygresja do twojej wypowiedzi:-)

Pozdr//a