problem ze sterownikiem audio w hp compaq nx 9020

Autor: Krzysztof Kwiecien <krzysztof_kwiecienNOSPAM_at_pf.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 12:27:00 MET

Witam
Mam taki maly problem...:)
Stalem ie niedawno posiadaczem notebooka HPCOMPAQ nx9020
Z przyroscia stweirdzam ze nie jestem w stanei zainstalwoac sterownika
audio:(
Sterownik sciagniety ze strony rozpakowuje sie do katalogu i powstaja dwa
pliki:
TEG.reg i TEQ.bat, ten pierwszy importuje do rejestru z drugim nei bardzo
wiem co zrobic
(windows xp wiec bez dosa:( )
Szczerze mowiac to nei bardzo wiem co zrobic:(
Przeszukalem archiwum ale niestety nic nei znalalzem:(
Prosze o pomoc i z z gory dzieki:D
pozdrawiam krzysiek