Re: Dla idiotów czy nie?

Autor: c00lfon <odpowi_at_daj.na.grupe>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 11:48:17 MET

Hanibal wrote:

[...]
> 1. Jak ktoś kupuje taki mocny procek to powinien być na dobrej płycie,
> rzebyś się później nie dziwił że komuś tam na gorszym procku lepiej komp
> chodzi.

Dokładnie - ja mam P3 700MHz na płytce Abit B6-II, (do tego 128 MB RAMu) i
obaj z kumplem stwierdziliśmy, że ten sprzęt chodzi lepiej niż jego AMD
1200MHz na jakimś czymś takimś jak ECS (+też 128 MB RAMu).
Testowliśmy sprzęt na Aurox'ie 9.4, Knoppix'ie i Windows XP Pro.

pozdrawiam();
Lukasz.

--
c00lfon (Coolfon)