Re: [KLAWIATURA] Comp a zdrowie....

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 11:47:34 MET

WindowsMen napisał(a):
> Tak siedzę i się zastanawiam, czy na necie znajdę jakieś zestawienie
> opisujace, że pod względem zdrowotnym ta a nie inna klawiatura (i np.
> mysz), ma lepszy wpływ zdrowotny na człowieka niż inna druga? Ktoś
> prowadzi takie badania? Monitory, compy i te promieniowania rózne to
> chyba nie ma problemu ze znalezieniem jakiegos testu, a klawiatury i
> myszki ;] Pozdrawiam.

ja znam tylko kilka ubocznych skutków

[Klawiatura]
jak mi klawisz na klawiaturze by nie działał i bym musiał go jakimś
śrubokrętem dociskać to bym się tak czerwony ze złości zrobił że by mnie
żadna gaśnica nie dogasiła ;)))

[Mysz]
nieraz jak idę do kogoś w celu naprawy sprzętu, jakiej nerwicy mozna
dostać przy myszce za 8PLN szukając sterowników gdzieś na googlach(...)
ze względu na brak pokrętła i kulkę całą w brudzie,