Re: czy potrzebuje wiecej ramu ?

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 11:25:34 MET

Użytkownik "SamoDobro" <samodobro@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:opsj905lgcf53c8b@news.tpi.pl...
> ja mam 768 MB RAMu i jak miałem zainstalowanego XP, to w nocy tak mielił
> dyskiem, że szło oszaleć

Ja mam teraz 256 mb i nic mi dysk nie mieli. Jak nic nie robie to komp też
odpoczywa. Może miałeś jakiegoś wirusa...?

A co do pytania z początku wątku - wszystko zależy od tego do czego autor
używa komputera. U kolegi zainstalowałem Xp na 128 mb ram i chodzi - nawet
przyzwoicie. Word, Excel, IE, OE - bez najmniejszych problemów.
Sam mam teraz od dwóch dni z przymusu 256 MB i nie widzę na razie jakiejś
astronomicznej różnicy w wydajności między 512. Pewnie że przydałoby się
więcej, ale póki co musi wystarczyć.

pozdrawiam
jahu