Jak usunac plik avi

Autor: Lolek <lolek15_at_op.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 10:40:18 MET

Witam mam problem z usunieciem pliku avi sciagnolem film przez emule mial
byc inny niz jest okazalo sie ze jest to porno i teraz za zadne skarby nie
moge go usunac pisze ze uzywa go inny program sciagalem go emule teraz go
wylaczylem wszystko jest wylaczone tak mi sie wydaje i nic nie moge zrobic
a na dodatek po probie zmiany nazwy,przeniesienia itd zawiesza sie komputer
i explorer przestaje odpowiadac kaspersky nie pokazal ze to wirus sam juz
nie wiem jak go usunac prosze o pomoc