Re: Procesor AMD - pytanie

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 10:26:22 MET

Dnia Sat, 8 Jan 2005 10:11:58 +0100, adam napisał(a):

> Zamierzam nabyć procesor AMD i mam pytanie do fachowców, wydają mi się, że
> są identyczne,
Dobrze ci się wydaje.

> http://pcprojekt.pl/?str=katalog_produktow&id_gl=2&id_produktu=1313
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15019
> Czy jest różnica miedzy oferowanymi procesorami, jeżeli tak to jaka?, ja
> tylko zauważyłem różnicę horrendalną ale w cenie produktu.
A ja jeszcze zauważyłem błąd na stronie komputronika, gdyż napięcie
zasilania rdzenia to 1.4 a nie 1.5 V (wg. komputrona). Różnica w
cenach spora, więc już waidomo gdzie lepiej kupić tego proca.
BTW, też niedługo kupię A64 3000+ - naprawdę wspaniay produkt za
bardzo rozsądną cenę.

> pozdr.
pozdr.